Och det och det.

Det snöar. Och snöar och snöar och snöar. Det össnöar. Typ.
Härligt!=)
Jag veeet att jag brukar nämna hur mkt jag hatar snö och vinter, men nu är det faktiskt jul, och då ska det vara snö. Massor:)

Mindre kul är kanske att jobba ute i snön en lördag kväll. Måste erkänna att jag kunde ha hittat på roligare grejer. Men men . Money money.

 

Och för fan Sara, fattar du trög, ge mig din adress då, eller vill du inte ha din exklusiva julklapp fören i juni eller? Herrejösses, hur svårt ska det vara. Få tummen ur nån gång! Föresten borde du vara här och festa med oss på juldagen. Ja.

På schemat nu: En powernap.


Kommentarer
Postat av: s

Men vafan, jag skrev val adressen som kommentar pa ditta andra inlagg? Eller har jag dromt det? Usch vad senil isf..

Sara Rehnstrom

814/22 Central avenue

Manly NSW 2095



Och jaaaa, jag borde verkligen festa med er pa juldagen!!!

2009-12-20 @ 02:55:20
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0