Fy fan för er..

Sitter och kollar på Oprah på 3'an som idag handlar om pedofiler.. Jag är så arg och äcklad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Dom har visat delar av fimer som pedofiler har gjort för att lära upp andra pedofiler, där det är en liten animerad flicka som håller fingret över läpparna och förklarar för barnen(offren) som ska se filmen att det här är deras lilla hemlighet.. Den lilla flickan visar sedan hur man ska göra för att göra den nakna mannen glad.. Fy fan asså..

Dom har visat en slags "läroplan" för hur man lär sitt barn att bli sexuellt, t.ex. att man ska lära små bebisar att ha nappen i sin ----- istället för i munnen, och att man ska gungga och rotera nappen i banets -----. Att man när barnet är äldre kan använda pennor att trycka upp i ------ eller ------. Att låta barnet rita med pennor uppstoppade i ------.

"Läroplanen" ger massa tips på hur dom "lär" upp barnen, "tränar" dom. Och hur man "tränar" föräldrarna att lita på dom.
Vilka saker i hemmet man kan använda och vikten av glidmedel. Vilka kameror dom ska använda.
Att "Bilder är bra, men film är alltid mycket bättre"

En polis som jobbade med att söka upp nätpedofiler berättade att det värsta han sett var en pedofil som höll på med en bebis som fortfarande hade en bit av navelsträngen kvar. 
Han berättade att det blir allt vanligare med live-våldtäkter på barn.
Han berättade att han ser hur många pedofiler som helst på en arbetsdag, men att det inte finns resurser att få fast alla, hur sjukt är inte det??!!
ATT HAN LÄMNAR SITT KONTOR VARJE DAG OCH VET OM ATT 1000-TALS BARN BLIR VÅLDTAGNA AV PEDOFILER JUST EXAKT DÅ, UTAN ATT KUNNA GÖRA NÅGOT.

Som han själv sa:
"Det är som att stå vid ett hav och se 1000-tals barn hålla på att drunkna, och man måste välja ETT att rädda."

Jag spyr på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0