=O

Supertrött. och hängig. Håller nog på att bli sjuk, känns så=P Inte så lustigt isf kanske, var nog inte ens halva klassen på lektionen idag.
Well well..

Imorgon kl 10 skriver vi på kontraktet till lägenheten! Kommer äntligen att äga en lägenhet.. Gutt=) Ser fram emot att få tapetsera om och lägga nytt golv..  Däremot ser jag inte fram emot själva flytten då jag vet hur rolig Christoffer blir i sådanna situationer.. inte kul..! Jag har en pojkvän som inte klarar stress överhuvud taget!
Men det gör ingen, jag tycker om honom ändå:)

Det tråkigt är att vi antagligen kommer få betala dubel hyra 1 ½ månad.. Menm förhoppningsvis så vill någon annan ta över den frå 1 april eller maj! hoppas hoppas hoppas....

Positiva för idag är att Jacke efter vårat snack har skött sig! Än så länge iaf:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Asså det låter som sagt lockande och speciellt de där med att man slipper dubbla hyror. MEN så var de ju de... Det är lite för mycket i hyra tyvärr, asså det är ju inte mycket men det är för mycket för oss just nu.. Varför kunde ni inte flytta till sommaren för!? då ska vi ju ha större lgh! :P

2009-03-04 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0