Elaking..

En gubbe vi har hand om på jobbet sa till mig att jag hade blivit kraftig...

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha man kan ju inte hantera sånt.. ;)

Jag fick en gång höra att jag blivit tjock. Vilket förvisso är sant. Men jag började skratta för det kom så plötsligt..haha

Den tanten sa det dock som en komplimang.. ;)

2009-05-17 @ 13:16:27
Postat av: Jenny

Näe, jag tror dock han menade det som en komplimang också, för han la till, "Men det är inte så det stör", haha!

2009-05-17 @ 13:31:59
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahaha så gulligt, "men det är inte så det stör" ;)

Sånna kommentarer är man van vid, jag menar man har ju en realistisk syn på sig själv så det är ju inget som gör ont, inte på mig iallfall. Men nu på APUn var det en som hade himla svårt att bestäma sig för om jag var gravid eller om jag bara var tjock! (en brukare alltså inte personal)

2009-05-17 @ 19:05:23
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0