Over!

Ännu en utbildning avklarad, och jag är nu undersköterska:)
Avslutning med klassen.
Lärarna fick blommor(vilket jag dock missade...).
Ett gäng killar sköng på arabiska(shalalalallalaaaaa shalalallaaaaaa habibi habibi habibi shaaaaalaaaaaaa...).
Vi fick smörgåstårta(förutom barnen Hanna och jag som fick baugette istället.

Betygen delades ut. Jag kan inte påstå att jag är nöjd med betygen, hade räknat med lite högre, för jag har fan skärpt mig ordentligt från gymnasiet.. Men men.
Fick iaf ett stipendium och det var kul! Har aldrig trott att jag skulle få något sådant, det är sånt som mina supersmarta och flitiga  vänner med höga betyg får. Blev särskillt förvånad då jag just satt och var besviken över mina betyg.
"För kunnande i att omsätta teoretiska kunskaper i ett trevligt bemötande i olika prakiska vårdsituationer"
Har varit besviken på att mina goda omdömmen på dom olika praktikplatserna inte har visat sig i betygen, men nu fick jag ju iaf lite uppskattning för det iaf!=)

Ikväll skulle vi har träffats hos Marie och haft en vinkväll med vårat lilla gäng. Men nu har Joassan dragit ihop fest hos henne ikväll för klassen, och det kan ju bli en bra avslutning, utan "den blomstertid nu kommer", och med lite mer procent i cidern.
Ser fram emot kvällen! Kanonväder och allt:)

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Glenn

De e ju lustigt araber......men grattis bebbe e jättestolt över dig min duktiga lilla flicka:P Älskar dig <3

2009-05-29 @ 13:19:43
Postat av: Jenny

Tack baby=)

2009-05-29 @ 13:37:41
Postat av: Ella

Åh så tjusigt..kasta över bilderna till mig sen. Vill dock ha dom i originalstorlek :)

2009-05-29 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0