Vinst!

Sitter på jobbet, och då får jag väll passa på att skriva lite!

Först: TACK för alla grattis!:) Tack tack tack. Blev väldigt glad att min lilla Aussie-hoe kom ihåg mig, men å andra sidan så är det inte mkt hon glömmer:)

Igår spelade jag min första match! Och fan va kul det var=D
Jag fick spela mycket mer än jag hade räknat med, och jag är ganska nöjd med min insats. (Nästan) alla tjejer i laget var uppmuntrande och gav beröm vilket var kul=)
Och så blev det vinst, trots att det kanske inte avr helt rättvist.. Men som Mia sa, det är målen som räknas:)
Glad att Christoffer övertalat mig att börja spela igen och varit så uppmuntrande=)

På söndag spelar A-laget mot Rödsle. Jag ska själv inte vara med, men jag ska absolut se matchen, Rödsle är laget man älskar att hata:)


I torsdags hade jag äntligen övertalat Christoffer att se 'Mio min Mio' som jag lånade av Peter och har sett fram emot att se igen.
Men vad ser jag när jag öppnar fodralet? Ingen skiva iaf!
Så jag skrev ett argt sms och förklarade precis hur upprörd jag var. Så det så.

Nu ska jag gå och spana ut genom fönstret, är fullt med militärer här utanför och smyger:)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0