Fredag..

Helt slut efter en dags jobb. Första dagen på schemat. Härligt:) Lyckades unvika att få blod på mig som andra lyckades mindre bra med.. Usch=P

Igår var sista träningen på ett par veckor. Skitkul, körde bara massa tävlingar.. Gillas:) Hade även 2 fladdermöss(hahahhaha, fladder!!!) som flög och vakade över oss under hela träningen. Lite sådär halvmysigt..

Sprang på Marie på stn idag, och bestämde lite snabbt för en date ikväll med bl.a. idol. Trevligt trevligt:) Hade jag inte jobbat imorgon skulle jag förseslagit att vi kunde sörpla lite vin också, men det får bli en annan dag!=)

Nu ska jag pilla i mig lite mat.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tusan också jag som har en flaska hemma från förra helgen!! :P

2009-10-09 @ 19:24:20
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0