hellooo orken, wake up!

Ledig idag och imorgon.
Jag har ingen ork till nånting just nu, vet inte vad som är fel på mig.
Iofs läste jag på Aftonbladet.se att det här tydligen är en sån vecka, vintertidsomställningen, alla presterar tydligen sämre den här veckan är vanligt.


Jag kan ligga och lata mig på soffan med gott samvete alltså=O
Är
på dåligt humör också. Ingen speciell anledning. Är bara lättretlig. PMS I guess. Stackar C. Tur han ska iväg påhockey ikväll så han får lite avlastning från mig ikväll=)

Blir lite av en fattiglapps månad. Men det rer vi ut. Jag kan käka nudlar 30 dagar i streck, bara jag får shoppa upp en 1000-lap iaf..
Usch, jag är hemsk:) Men Kan inte se något annt som kan få upp mig lite ur min pms, höstdepresion, vintertidsdepresion, fulperiod(jo, en sån har jag just nu, inga kläder passar, jag ser trött blek och grå ut och är allmänt trött på mitt utseende och innehållet i gaderoben).

Imorgon ska jag iaf dra med C till maxi så vi kan fylla upp frysen och kylskåpet med mat så vi iaf har lite att gnaga på innan jag handlar kläder för pengarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0