Söndag.

Var en bra "julafton" igår, fick mycket fint! Fick sitta i tomtens knä även i år, bilder kommer senare!;)
Senare gick jag till Mathilda där det var massa trevligt folk, och efter det blev det Åströms! Tyvärr alldeles för mycket folk, gick knappt röra sig på vissa ytor, och i gaderoben var det koas, ingen ordning alls. Hur hamnade min jacka i köket!?

Blir lite irriterad på mig själv att jag funderar för mycket på vad andra tycker och tänker. Men det känns som om många tittar skeptiskt på mig, "Jasså, så dåligt mår hon...".
Typ.

Hade en bra iallafall en bra kväll, dock rätt lugn. Skönt.
Nu ska vi snart till mamma och få mat! Köttgryta har jag hört ryckten om!
Mm..

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0