Gone?

Mitt senaste inlägg var tydligen så tråkigt att det inte ens publicerades.
Känns ju kul, tack Blogg.se.

Skröt mest om hur jävla snyggt vårat kök är nu med dom nya tapeterna:) Bildbevis kommer på lördag när det är helt klart, fattades typ 1/8 tapetrulle. Yeeii..
Då blir även lilla rumet klart!

Strax dax för jobb! Ni måste vara avis, jag har varit ledig i helgen, ikväll jobbar jag 5 timmar, sen är jag ledig två dagar till!=D I Love 75% schema! Synd att lönen är usel. Men när Christoffer blir Sveriges toppsäljare, då ska jag gå på 75% jämt. Eller nej, då ska jag bara jobba 50%. Så det så.

Har räknat ut att jag har 68 kr kvar per dag tills nästa lön. Känns ju inte så kasst ändå, jag har klarat mig på mindre. Idag går dock dom pengarna till kattsand, och eventuellt en plopp.
Ganska lyx ändå, skulle säker ha råd med två om det vore så, men jag ska ju börja mitt nya sunda liv, och där tillåts bara en plopp om dagen.
Undantag för deppdagar, firar-dagar, helger och kalas.

På lördag fyller Christoffers mamma år, tips på en bra present!?

För övrigt så är ni skitdåliga på att komentera, jag ser ju att nu läser!
Och så är ni skitkassa på att uppdatera era bloggar! Come on, jag vill ju läsa vad ni har för er!

Bye bye nötter!

Kommentarer
Postat av: Hulken

Toppsäljaren spillde nyss ett glas proviva över hela skrivbordet o tangentbordet de går bra nu=)

2010-01-11 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0