Klädprovning.

Jag har lyckats med det omöjliga! Jag som har död på varenda blomma jag nuddar har fått liv i en gammal orkidé! Wuuhuuu!!:)

Snart ska jag iväg och prova komunens snygga jobbkläder för första gången. Tror jag ska ta en jacka, men vi får se.
Egentligen vet jag inte om jag ska få kläder, men i.o.m att det är mindre en vecka tills jag blir fast anställd så tycker jag att det vore helt idiotiskt om jag inte får det, och tänker alltså gå dit iaf.
Kul ska det bli, trots att det oftast är asfula kläder md det fula komunal-märket på.


Nä, nu måste jag snabba på!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: fi

de e väl inte konstigt att du fick en orkidé att blomma om...dom ska man ju missköta för att de ska blomma :-) du kanske bara ska ha såna blommor :-)

2010-01-21 @ 09:33:47
Postat av: fi

de e väl inte konstigt att du fick en orkidé att blomma om...dom ska man ju missköta för att de ska blomma :-) du kanske bara ska ha såna blommor :-)

2010-01-21 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0