Fredag.

Fredag, och vid 16.00 när andra går på helg så börjar jag jobba.
Ååh.
Och nu innan har jag lite att styra med. Måste åka och lämna in bilen. Tvingar med mig Micke, honom kanske dom inte försöker lura i att det är 1000 fel. Fast det kanske det är i.o.f.s, men ni fattar.
Kommer jag själv och inte ens vet årsmodell på bilden så är det ganska lätt för dom att lura på mig saker.
Hoppas, hoppas att det inte är något större fel, jag har inte råd!!
Och hoppas, att jag får ta med bilen hem idag, annars blir det svårt att ta sig ut till jobbet i helgen..

Måste åka och handla lite, och måste till kyrkogården. Utan bil.
Typiskt.
Hur var det nu med att tänka possitivt?
Hm, jag får ju motion! Alltid något!
OCH, jag ska ju vara glad om jag får igång bilen överhuvudtaget så jag får med mig den till verkstaden.
Det vore himmlans possitivt känner jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0