Kväll.

Huvudvärk, förkyld och såå trött. Tur jag har sovmorgon imorgon!
P-möte och sedan jobb på kvällen.

Svärisarna + Alexander var här för ett tag sen och fikade, sen blev det en sväng till kyrkogården(igen).
Hade gärna tagit med en sovsäck och lagt mig hos henne, men för att undvika psykhuset så är det nog bäst jag låter bli.

Datum för Ullared är bokat! C var inte så svårövertalad, och Linnéa och Alexaner hänger också på.
Kanon!=)

Blir nog en tidig kväll idag. Så jag orkar ringa och bråka med försäkringskassan.
Det här tänker jag inte ge mig med, jag SKA ha pengar för dom sju(?) veckor jag var hemma. Allt annat vore katastrof!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Bara på dom!! idioter hela bunten och ingen reda har dom på sakerna dom får in.. förbannade patrask!

2010-11-15 @ 23:50:26
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0