Onsdag.

Tagit en varm dusch medans jag lyssnade på min nyinköpta radio jag placerat i badrummet. Det var ju precis vad som behövdes, något som får mig att duscha ännu längre! Russin, hej.
Skönt var det iallafall:)

Har lite ärenden i stan idag, så får se till att fixa iordning mig lite snabbt. Hade även tänkt och fixa lite här hemma. Varför har man alltid mest att göra(och mest inspiration) när man ska jobba kväll? Är alltid helt slut när jag kommer till jobbet vid 16!

Nu börjar Ullareds-hysterin igen(om den nu någonsin har slutat?). Alla verkar åka dit igen, och jag är ju också sugen! Har inte varit där på 10 år, så kanske är dags nu? Får se om jag kan övertala C till en dagstripp någon dag! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0