Söndag.

Den extra sovtimmen behövdes idag. Vad trött jag är!
Hade väldigt trevligt igår, blev mat på Cecil och sedan film och godis hemma hos Alex och Angelica. En bra kväll!

Idag har vi bara tagit det lugn. Varit lite nedstämd idag. Mycket för att jag jobbar 11.30-21 nästa lördag på alla helgons dag. Vi brukar alltid gå till kyrkogården tillsammans med familjen och tända ljus på eftermiddagen, men nu i år när det känns som viktigast för mig så jobbar jag=( Visst, hinner gå och tända ljus både innan och efter, men det bli inte det samma...

Är inte bara därför jag känner mig nedstämd, men kan inte komma på något annat än det självklara...
Jag har tagit mig en skönt bad för att kunna slappna av lite, och C står och lagar mat. Jag kan inte vara något roligt sällskap idag, men jag tror han förstår. Vi har hyrt en film, så det blir bara mys i soffan ikväll.
Och imorgon bitti är det bara jag som måste upp tidigt. Ååååhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0