Onsdag.

Det var ett glatt(säger man så?)gäng jag körde hem igårkväll, och jag fick se både Finnsjö och Emmekalv By Night.
Inte varje dag:)
Nu är C på golfbanan, och jag försöker samla kraft till att sortera och plocka tillbaka allt skräp i plastburksskåpet. Ååh, orkar inte!

Idag är en sån dag då jag längtar.
Jag längtar så det gör lite ont, och jag är snäppet värre än ett barn som väntar på tomten. Jag vill att dom sista veckorna bara ska försvinna, och jag är galet avundsjuk på alla gravida som ligger före mig..
Jag blir galen!
Jag grät en liten skvätt i duschen förut. Tänkte på hur stor Stella skulle vara nu. Hur vi skulle haft hennes kalas, och om hon hade lärt sig gå.
(Klart hon skulle, hon skulle vara bäst på allt).
Skönt att lipa lite ibland, det var ett tag sedan nu.

Ikväll följer jag eventuellt med på ishockey.
Allt för att få tiden att gå! Och lite kul är det ju=)

Kommentarer
Postat av: Maria

...och jag är avundsjuk på dig som ligger så pass långt före mig :-) Duschen är perfekt att gråta i när man känner för det. Kram!

2011-08-31 @ 13:48:48
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förstår det:) väntan, väntan..

2011-08-31 @ 14:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0