Torsdag och kloka ord.

Har skickat iväg C på hockey i Malmö, så jag och Ebba hänger med resten av familjen Rydh!
Har fått en hel del gjort idag, så kan med gott samvete slänga mig på soffan!

Imorgon blir det ingen sovmorgon då vi får ta en promenad till badhuset.
Skadar nog inte;-)

Har rensat i gaderoben och ska rensa i Ebbas imorgon. Snart ska jag rensa(raska) ut julen(yes!), och har även rensat lite på Facebook.
Lika skönt det!
Såg ett bra citat där idag.
"Om gräset verkar grönare på andra sidan, har du glömt att vattna ditt eget".
Klokt ju!

Förutom bad, så består morgondagen även av kalas!
Så vi får nog fredagen att rulla på.

Så, där har ni mina planer;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0