Söndag.

Spenderat hela dagen i Västervik och kollat på tjejerna som spelat. Både blev två i sina grupper och fick mötas om tredje och fjärde platsen. Kul!

I fredags var vi på indlyttniningsfest hos Karin och Mattias. Trots att jag låg och grät för att jag mådde så dåligt en timme innan, så drog vi oss dit. Och hade jättekul!
Har fortfarande träningsvärk, haha!

Igår var vi i Kalmar och shoppade lite, och därefter 83-års kalas!
Blev en sen promenad på kyrkogården och tände ett ljus hos snuttan. Blev lite tufft för C.
Kan inte föreställa mig vad han har för bilder i huvudet. Själv plågas jag bara av minnesluckor...
Kanske lika bra det.
Snart skulle du varit ett halvår<3

Trots massa tårar, så har det varit en bra helg. Nu inväntar jag bara C, han ska få en stor puss när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Jenny! Saras kompis Kajsa här;) såg för ett tag sedan att du skrev att di börjat blogga från mobilen... Hur gör man?! Har försökt massor, men fattar inget... Vet inte vad jag ska säga, men att ha läst din blogg får mig att klara vardagen bättre, när kg har en sömnlös natt med mycke skrik, fåtöljer jag på eran hemska situation, och att de kunde varit så mycke värre! Hoppas inte du tar illa upp att ja skrev.. Kramar

2011-02-27 @ 21:31:53
Postat av: Kajsa

2011-02-27 @ 21:32:54
Postat av: Kajsa

Jag inte kg, och tänker ska de ju' stå... För tjocka fingrar för denna telen... ;)

2011-02-27 @ 21:34:06
Postat av: Jenny

Hej hej! Ja, men det blir inte så ofta, är lite krångligt! Men för att skriva inlägg så trycker man på html knappen(tror jag det står på den), och då kommer det upp en ruta att skriva i:) däremot går det inte att byta rad, vad jag vet iaf.. Du får prova!=)

2011-02-27 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0