2010

Eftersom jag inte orkar skriva ner en lång sammanfattning så gör jag som alla andra och fyller i den här listan om år 2010:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Definitivt! Massor!

Har du några nyårslöften?
Nope, inte ett enda.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, varit baby-boom i år verkar det som...

Vilka länder besökte du?
Inga=/

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

10.09.08, Stellas födelsedag, och 10.10.01, Stellas begravning, och 10.10.10, då vi förlovade oss.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag vann över försäkringskassan!

Största misstaget?

Dont know.

Bästa köpet?

Får nog säga skötbordet. Som har förvandlats till en fin byrå nu istället.

Vad spenderade du mest pengar på?
Haha, coffee house!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Py Bäckman-De Gudarna älskar.
Nöjer mig med den.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Januari-7september=Bästa tiden i mitt liv.
Efter det är det bara massa tårar.

Vad önskar du att du gjort mer?
Well, krävt en undersökning av navelsträngen...
Annars, klappat magen och tagit tusen fotografier till på Stella innan vi var tvungna att lämna henne=(

Favoritprogram på TV
"Cougar Town" och "Solsidan"!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tror att jag jobbade? Sen lite kalas här hemma!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Heeelt olika dag från dag. tar på mig vad jag känner för!
Just för sommaren kanske jag ska tillägga STORA tröjor och leggings.

Den bästa nya personen du träffade?
Svår... Har träffat/fått kontakt många fina personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0