Tisdag.

Haft en kanondag med Cissi och Sara ute på Gunnarsö. Minus att det åskade och blixtrade, men vad gör det!
Blev en film hemma hos mig innan jag sa hej då till Sara som åker tillbaka till Sydnet imorgon.
Tråkigt!

Datan är äntligen inlämnad hos en vän till C, så nu ska vi väll snart vara med dator igen. Lämnade även in min iPhone idag, och fick istället låna en Xperia. Skitkass, och jag saknar min mobil!
1-2 veckor, så får väll stå ut.
Han som hade telefonen är fortfarande inloggad på sin facebook, och han har besökt två porrsidor.
Brukar man göra det på en lånetelefon?
Lite halväckligt, tur jag spritade av telefonen det första jag gjorde.
Och varför raderar inte telia historiken innan dom lånar ut den till en ny person?
To much information...

Nu har C varit ute och sprungit med syrran och mamma(som även dom heter Cissi och Sara), och nu är det nog dags att åka hem och slappa lite i soffan.
Har inte ens hunnit med min tupplur i soffan idag, så gissa om jag är slut;)
Bebis sprattlar, och är stor som ett vitkålshuvud nu! Längtar tills nästa MVC-besök på torsdag!

Återkommer när jag är med data igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0