A little bit of hope!

Fredagskvällarna är ju ungefär 100 gånger skönare när man är ledig under helgen!
Systeryster och Milla är nere hos oss i helgen, så det blir häng med dom i solen. Ikväll har vi ätit grillat, med jordgubbar och vaniljglass till efterrätt.
Härligt!
Något annat som är härligt är att jag imorgon går in i vecka 24(23+0), vilket innebär att dom försöker rädde lillen om han/hon skulle få för sig att komma ut.
Så nu är det enda(...) jag oroar mig för att den hjärtat ska sluta slå där inne i magen. Känns som att är alldeles för "vanligt".

Tänkte våga köpa dom första bebiskläderna snart. Även om den kommer få låna Stellas, så vill jag ändå köpa nytt till den här!

50% av oron släppte nog efter det possitiva beskedet i Västervik, och jag känner mig mycket gladare!
Även om jag är ganska skeptiskt till att vi kommer att få ta med den här bebisen hem från BB, så vågar jag hoppas liiite nu.
Ååh, jag längtar SÅ!



Nu ska jag fira 23 fulla veckor med ännu fler jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0