Det finns idioter.

Det finns folk som bara älskar att trycka ner andra. Som fullkomligt äääälskar när andra mår dåligt.
Den som skrev den här alldeles idiotiska kommentaren i Malin Wollin(Fotbollsfun)s blogg måste vara en sån person.
Eller bara en helt vanlig idiot.

Gud vad glad jag är att jag inte är någon storbloggare. Jag hade aldrig orkat med att få kommentarer som denna.
Här har jag mest fått gulliga och peppande kommentarer, och dom som tycker illa om mina val och tankar är iallafall tillräckligt smarta och håller det för sig själva.
Stå på dig Malin!

Kommentarer
Postat av: Mia B

Vilken JÄVLA idiot alltså! Fan va förbannad jag blir! Åhhh!!!

2011-06-04 @ 21:06:26
Postat av: Malin

åå fyy, man får ju riktigt ont i magen av att läsa det :(

2011-06-05 @ 20:28:35
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0