Pizza-snattare?

Sitter hemma hos mamma och pappa i Kristineberg och inväntar BB-finalen. Har precis matat bebis med en pizza!

Innan vi hämtade upp pizzorna så var vi på Maxi. Jag kör ju på smidiga själv-scaningen, så vi plockade på oss dom få saker vi skulle handla med oss. Jag hämtade dom varor vi behövde, och Christoffer scanade och plockade ner. Väl framme vid kassan så är det dags för avstämming.
Senast igår så berättade jag för min syster hur nervös jag blir när det är avstämming, men idag var jag lugn, vi hade ju bara 5 varor.
Trodde jag!
Christoffer hade glömt att scana in en fryspizza!! Oh no!!
På MITT Ica-kort.. Ååh jag har ont i magen fortfarande.. Ser framför mig hur det kommer blinka en varningslampa varje gång jag ska betala i fortsättningen, och att dom kommer sätta upp bilder på oss på sin "snattar-tavla".

Visst, jag har självscanat i två år utan att ha missat något, och den lilla tjejen i kassan verkade inte särskillt upprörd...
Men jag känner att jag snabbt måste ta mig upp ur den här kriminella banan jag nyss trillade in på!





Partners in crime...


Kommentarer
Postat av: karin

Du är inte ensam om att känna den paniken! Hehe

2011-06-06 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0