Söndag.

Lill-bebis är nog galet trött på mig nu för tiden. Har jag inte kännt sparkar på någon timme så knuffar jag och bökar med magen för att få någon respons.. Är det inte jag så är det C som undrar och vill veta hur den mår där inne. 
Stackarna får aldrig sova!
Imorse var jag extra nojjig, då den brukar sparka ordentligt, men nu höll sig lugn. Usch, så orolig...
Helgerna känns extra oroliga, då MVC inte har öppet. Dit känner jag mig annars trygg med att titta upp till om jag skulle behöva bekräftelse på att 'allt' är bra med den.

Dock så hade den bara försovit sig någon timme idag, för när jag var på väg till jobbet så kickade den på som vanligt!

Är hemma några timmar nu innan det är dags att köra dom sista fem timmarna på helgens jobb. Ska lägga mig och slöa på soffan.





Låg två stora dammtussar på golvet och kramades när jag kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0