Torsdag.

Torsdag, och min enda lediga dag. Någon nytta kanske jag kan göra!

Ligger fortfarande kvar i sängen med Jackson uppe vid huvudet, och Sally som gnagar på mina tår. C är på jobbet såklart. Tråkigt att vi aldrig är lediga samtidigt!

Igår var vi iallafall och tittade på oaik. Efter matchen så var det en liten förrvirrad pojke på parkeringen som kommit bort från sin pappa. Två killar stannade och försökte hitta hans pappa. Cred, inte alla som skulle göra det!

Åkte hem och såg livet på BB. Det första jag såg var en brud som tjöt för att hon fick "åka hem från BB utan bebis", och det gjorde "så ont att se alla som gick runt med sina bebisar".
Vad som hade hänt?
INGENTING!
Det var bara inte dags riktigt än.
Så fruktansvärt provocerande...

Idag önskar jag att jag tyckte om kaffe...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

ja så tänkte jag med! Visst att man är besviken att den inte kom nu, men den kommer ju snart iaf! Ingenting hade ju gått fel, det tog bara lång tid! Tramsigt!

2011-06-23 @ 10:43:52
URL: http://www.sedorika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0