Shopping är bra för själen.

Såklart. Det vet väll alla!?
Har spenderat hela dagen i Kalmar med mamma. Inne i stan, ute på mode-huset, och självklart blev det en sväng på IKEA! Trevligt trevligt.
Tyvärr är det inte lika roande att shoppa när man är gravid och inte alls passar i alla fina sommarkläder.
Derprimerande! Men lite fick jag med mig hem.

Bl.a. ett par gravid-shorts. Hade velat ha ett par något kortare, med lite bättre passform, men i det här läget är det bara vara nöjd över att man kommer i någonting alls!




Dom här (mamma-)shortsen fick följa med hem! (H&M)


Och även den här, icke-gravid-men-ändå-gravidvänliga-klänningen. (H&M)

Fick med mig lite annat smått och gott, och på IKEA hittar man ju alltid lite allt möjligt.
Ett nytt skrivbord, så nu ska jag kasta ut den klumpen vi har för tillfället!
Roligare att inreda hemmet när man inte kan göra så mycket åt sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0