Måndag.

Idag började Christoffer att jobba igen, vilket innebar att vi fick klara oss själva här hemma. Vilket gått kanon!
Fått en he del gjort, även om vi inte hann med någon promenad idag. Skyller det på Försäkringskassans hemsida som krånglade. Nu är iallafall en anmälan om föräldrapenning gjord, så kanske kanske får vi lite pengar snart.
Man kunde tydligen inte leva på enbart luft.
Attans.

Appro på det så har jag glömt att äta idag=/



"Se söt ut nu!", sa jag till Ebba för att få en fin bild till er.
Jo tjena!
(Det där med att göra sig till på bild har hon nog fått från sin farfar.)



Brevid pappas hand ser jag pyttepytteliten ut!

Nu har vi sett klart på #Adam Live, Christoffer har åkt till hockeyn och jag har en rörig byrå med bebiskläder jag borde rensa.
Och så var det det där med mat...
Tur att nudlar är så gott!

Imorgon väntar BVC besök, plus att Christoffer ska (förhoppningsvis!)erkänna att han är Ebbas pappa inför familjerätten.
Håll tummarna;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vad söt hon är!

2011-09-27 @ 09:11:18
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0