Testing, testing!

Ikväll spelar Sverige mot San Marino. Då passar det ju utmärkt att prova på OLW´s nya smaker!



Kebab Drömmen och Sourcream Italian Cheese!
Den tredje var någon med vinäger, och det är inget jag tänker utsätta mig för...

Sist när vi mötte San Marino var 7'e september 2010. Vi var hemma hos Christoffers föräldrar och tittade på matchen. Jag hade samandragningar, och det var lätt att klocka dom med fotbollsklockan.
Fem minuter emellan.
Nämnade inget om det, hade inte ont, och inte en aning om att det var riktiga värkar.
Matchen slutade 7-0 om jag minns rätt, och sex timmar senare var fina Stella född!

Kommentarer
Postat av: E

Var chipsen goda?

2011-09-07 @ 11:43:39
Postat av: Jenny

Bara hunnit med Italian-chipsen, och dom var helt klart godkända:)

2011-09-07 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0