Biltrassel och VC.

En riktigt seeg dag. Men den gick den också!

Innan Ebba kom så trodde jag att jag skulle vara den nojjiga överbeskyddande föräldern, men jag tycker själv att jag har ett ganska sunt tänkande.
Då är C mer orolig, så idag ringde han VC så vi fick åka dit med en förkyld hostig Ebb.
Allt såg dock bra ut, bara samma förkylningsvirus som varenda knott verkar ha åkt på.
Och Ebba var benhård, rörde inte en min när dom stack henne.
Brås på sin morsa;)
Ebba fick en liten apa och C fick lugnande besked.
Och jag fick bekräftat att jag har en sund inställning, så det var ju ett bra besök iallafall:-)

Hon fick lite hostmedicin(som hon hatar)(kräktes upp den ikväll), och på Apoteket hittade C en tant som han (nästan)kunde hjälpa, då hennes bil lagt av. Hon fick skjuts hem, och vi fick massa huskurer till Ebba i utbyte:-)

Lunch OCH kvällsmat hos mamma och pappa. Och bakning. Våran tur att ta med fika imorgon till rytmiken.

Våran bil fick för sig att läcka bensin, så där flög några hundralappar.
Och nya sommardäck beställda, då våra visst hade gjort sitt.
Plånboken jublar!;-)
Tur att pengar är långt ifrån allt!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0