Fredag 13'e.

Klarat dagen utan några problem. Är ju iofs inte ett dugg skrockfull, men ändå;)

Startade dagen med irritation, då Ebba har vaknat varannan timme hela natten, och jag var helt slut på morgonen.
Christoffer kommer hem från jobbet, lika trött han, och båda är lika griniga.
Båda ville sova, Ebba ville upp.
Men en dag senare så är vi pigga och snälla igen:-)

Nu ligger jag här själv igen. Lyssnar på Ebbas andetag och konstaterar att det är det bästa ljudet som finns.
Christoffer jobbar hela natten, och imorgon åker han till Linköping och In Flames när han vaknat.
Min enda plan för morgondagen är att tvätta håret. När man inte kommer ihåg när man tvättade det sist, då är det illa!
Tacka Gud för torrshampoo säger jag bara!;)
Meen, något mer ska jag väll hitta på! Vore illa om en hårtvätt är höjdpunkten på dagen:-)

Nu är det bäst jag slår igen ögonen och passar på att sova en sväng, ifall Ebb kör en favorit i repris.

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Absolut! Ska bli ett nöje:)

Är bara 2-4 dagars lev så ja ! snart snart:)

Är allt bra med er?:)

2012-04-14 @ 15:38:39
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Perfekt:-) det är bara bra med oss! Med er också hoppas jag!?

2012-04-14 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0