Tisdag.

"Ledig" dag utan massa aktiviteter, himmlans skönt. Vi har iallafall fått tummen ur och ansökt om dagisplats till Korven.
Note to self: Kom ihåg att ringa dagisansvarig-tanten imorgon och dubbelchecka så det kom fram(strulig data).

Korvis är badad och sover sedan länge. Älskar att hon fattat grejen med att lägga sig i tid!:-)
C jobbar natt, så jag sitter här med kattena och GCB.
Såg Wermland Forever förut.
Eller, fem minuter. Räckte.
Sämsta serien någonsin? Jo.

En bra dag, men nu är jag så irriterad att jag kokar....
MEN, jag städar när jag är upprörd, inget ont som inte har något gott med sig. Eller..

Anyhow.
Imorgon är det två husvisningar.
Hoppas på en bra känsla!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem är det man ansöker förskoleplats hos? Skulle jag kanske kunna få nummret till henne? =P

2012-04-11 @ 00:51:33
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Madde

Lite roligt det där med dagisplats,vi fick inte nått våra tre alternativ:/

2012-04-11 @ 08:17:37
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Postat av: Jenny

Men åh, vad tråkigt! Hoppas verkligen vi får någon av dom.. Om vi nu inte hinner flytta innan=)

Ja vad hette hon.. Vi ringde genom komunväxeln(88000) och frågade. Så prova det!=)

2012-04-11 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0