12-12-21

Och jorden står kvar. Även om just våran del inte syns så mycket under all snö.
Efter en go sovmorgon så har jag och Ebb hängt ute i snöovädret nästan hela dagen.
Fixat klappar(NU är jag klar. På riktigt), shoppat strumpbybor och skor till mig(så värd!) och styrt.

Tack till dom två kvinnorna som erbjöd mig att gå före i kön på Jysk med aktivt barn.
Tack till dig på pastaköket som lät Ebba underhålla sig med frigolitskålarna medans jag åt, och TACK till dom personerna jag bad hålla ett öga på Ebba medans jag backade ut bilen på Domus-taket, då någon mindre begåvad parkerar sin bil två cm ifrån våran.. Hade aldrig lyckats få in henne annars.

Och tack till mig och Ebba som travade iväg till ankdammen och matade dom stackars änderna:-)

Tre dagar till jul.
Hejja hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0