Tisdag.

Just avslutat ett lussebak. Äntligen!
Så nu är fryssen laddad med lussebullar och chokladbollar. Kanske kan lura hit någon på en fika:)

Är mycket på G nu. Jag har vart lite nedstämd en period, gråtit endel och funderat mycket. Orolig sömn och jobbiga drömmar.
Men nu verkar saker ordna upp sig. Saker verkar gå min väg nu!=)
Återkommer när allt är spikat.

Nugar jag bara en dryg månad kvar på min mammaledighet.
Triiiiiissst!!!
Men ska bli lite skönt att komma ut i arbetslivet och träffa lite folk, även om jag gärna fortsatt spendera hela dagarna med Ebb.
Kommer troligen hamna på ett helt nytt ställe när jag börjar jobba. Nya vårdtagare och nya arbetskollegor.
Nervöst!
Hatar när folk inte vet "allt". Lika svårt varje gång när man får frågor om hur många barn man har, hur gamla, blablabla...
Jag vill inte förklara för alla, men inte heller säga att Ebba är min enda.
Åh.

Nej, inte tänka på det nu.
Nu ska jag njuta av jul och nyår med dom jag har hos mig, förbereda mig mentalt och slänga mig ut i arbetslivet igen!

Hej och hå.


Kommentarer
Postat av: sara

Jaa! Njut av tiden runt nyår med tant Sara som hälsar på :) (om du kan, för hon är rätt jobbig..:P) Wiiiie! Orkar inte, är så sjukt excited! Tänk att jag äntligen ska få träffa Ebba! Wiiie igen!:) Bra att saker verkar lösa sig, jag vill höra allt när jag är hemma! PUSS!

2012-12-12 @ 13:25:57
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh, klart jag orkar stå ut med dig, jag har ju fått vila upp mig sen du lämnade sverige förra sommaren!:)
RING när du landat! Puss!

2012-12-12 @ 20:52:22
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0