Att begrava ett barn.

Mådde riktigt kasst igår, och även om det var en smula bättre imorse, så övervägde jag starkt att stanna hemma idag.
Dock så tog jag tag i mig själv och gick in mot stan och simhallen för babysim.
Kul. Om det inte hade varit inställt.

Gick och badade iallafall, och tog därefter en promenad med utslagen bebis.
Gick till kyrkogården och Stella, där jag möttes av en öppen grav.
En grav grävd för ett barn.
Jag har blivit tålig med gravar, jag reagerar knappt när det grävs nya hål.
Men jag grejar inte gravar som ska fyllas med barn.
Ebba skulle få rum i den graven.
Borde inte tänka så, men hur kan man undvika tanken?

Just nu sitter ett par och inväntar dagen då dom ska begrava sitt barn.
Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: AnnnaJo

Obehagligt! Usch!

Ville bara egentligen bara säga hej och visa att jag klickar in här då och då. Gillar att följa din vardag. Kram

2012-01-31 @ 09:35:36
Postat av: Jenny

Kul att veta vilka som läser=)

2012-01-31 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0