Första.

Hade en kanonbra nyårsafton. Min tredje nyktra. Känns som en bra tradition!
Ebba höll igång(med några få sovpauser), men däckade två minuter innan tolvslaget.
Jag stod inne med henne när raketerna smällde av. Blev lite tårögd även i år.
Tänkte på min fina flickor.
Och hur bra jag mår, trots att den ena inte är här hos mig.
Ger mig ständigt dåligt samvete...

Bytte av med Ebbas farmor och gick ut till dom andra. Christoffer skickade upp fyverkerier(boys will be boys), och därefter skickade vi upp thai-lycktorna.
Blev så glad över att se att så många andra gjorde likadant!
Så fint att se lycktorna mellan stjärnorna..

Fick en skön sovmorgon idag. Var och hämtade hem katterna som fått bo hemma hos mamma och pappa en dryg vecka. Hade varit taskigt att låta dom vara hemma i lägenheten när vi knappt varit där.
Men skönt att ha dom hemma igen:-)

Nej, bäst att försöka sova lite.
Imorgon är det kalas(igen) på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0