Torsdag.

Dagen har spenderat på jobbet, innan vi åkte och hälsade på på sjukhuset. Christoffers släkting ligger och väntar på opration. Dryga dagar!
Därefter blev vi he bjudna till mamma där vi smaskade i oss jordgubbar och nybakade bullar:)

Nu har Christoffer rymt och Korvis sover.
Tittar lite på kvarten i fotbollen, men är inte så värst intresserad. Är fortfarande bitter för att Sverige åkte ut med en gång;)

Kul grej:
Jag ska jobba på Lattitud!
På fredag iallafall. Jobbar på boendet lördag-söndag, och har varit lite halvbitter över att jag skulle missa Lattitud(för snål för att köpa biljett när jag bara kunde gå en dag).
Lär ju vara lagom mör på lördag, men något kul ska väll morsan få göra:-)

Något irriterande:
Kommer fortfarande inte in på blogg.se-appen.
Därav bristen på bilder.
Sämst.

Imorgon jobbar jag en kort dag! Tummen upp på det iallafall!:)

Kommentarer
Postat av: AnnnaJo

Torsdag eller onsdag, det kvittar ju, det är ju sommar ;) Hur känns det att jobba och varia iväg hemifrån?

2012-06-27 @ 21:26:30
Postat av: Jenny

Haha oj! Ja men precis;) det går bra! Men tycker det är myyycket roligare att vara "hemma":-)

2012-06-27 @ 22:20:53
Postat av: AnnnaJo

Skönt att höra.. Jag ser själv med skräck på den dagen som jag ska börja jobba igen, att vara borta från min skatt hela dagarna. Men, men, tyvärr är det väl så det måste bli...

2012-06-28 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0