Ett halvår!

Idag blev min lilla korv ett halvår.
Helt klart värt att firas!
Flera från tjocka släkten var hemma och grattade. Jag hade bakatden antagligen fulaste tårtan ever(men god!), och Ebba fick fina saker.
Bra dag!

Kvällen har jag spenderat hos päronen som är hemma från ett par härliga veckor i Thailand.
Bruna och fina!
Mamma ska haka på till babysimmet imorgon, så jag kommer ju känna mig blekare ön någonsin bredvid henne.
Får snart ta och offra några kronor på solariet!

C har ytterliggare en nattvecka. Booooring.
Fast i och för sig så är kvällsveckan nog ännu tråkigare, så ska väll inte klaga;)

Nej, tack och godnatt för mig!





Kommentarer
Postat av: Marie.

Grattis Lill-tjejen!!! :) <3

2012-03-12 @ 03:15:52
URL: http://alltommarie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack tack:)

2012-03-12 @ 13:49:09
Postat av: jeanette

haha jag hade velat se tårtan ju ;)

2012-03-13 @ 11:20:44
URL: http://channes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0