Torsdag!

Igår var vi på banken och fick lönelöfte-yeei! Nu ska vi bara hitta ett hus vi vill ha;)
Efter det blev det god lunch med trevliga tjejer och tillhörande bebisar!

På kvällen testade Ebba mina nerver rejält, men det har hon kompenserat stort med att vara världens mysigaste idag.
Tog en långpromenad, och som alltid brukar det bli dyra sådana;)
Blev bl.a. En collagetröja och ny dreglis till Korven.

Nu sitter jag och tittar på Biggest Loser Sverige, och är så jäkla imponerad!
Önskar jag hade samma jäklar anamma!

Är så pigg ikväll, första kvällen på länge som läggningen av Korven gått så smidigt:-)
Ska ta och städa i ordning så det är fint till helgen, sen lägga mig och hoppas att klockan går snabbt tills C kommer hem!


Kommentarer
Postat av: AnnnaJo

Fin jacka! Lycka till med husletande!

2012-03-30 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0