Agree.

Konstig dag. Tung dag!
Såg nyss en status på Facebook som jag höll med till fullo..
"Konstig helg...En del klär ut sig och festar, medans andra har en tung och sorglig dag. Jag föredrar svensk tradition idag."

Jag gillar inte alls att det kläs ut till skelett, lik och vampyrer på deras dag. Dom som finns här. Jag hatar det.
Hade det varit en annan helg, fine.
Men just nu mår jag inte så bra över det.
Med andra ord så stannar jag hemma ikväll, myser med mina hjärtan som jag är så glad över att ha här.


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag håller med dig! Så tycker jag de är konstigt att man vill klä ut sina söta små barn till så hemska figurer.

Hoppas ni fick en fin dag och kväll.
Kram Emily (Ingrids mamma ;-))

2012-11-03 @ 20:39:22
Postat av: Pia

Håller helt med dej Jenny, denna helgen ska inte blandas ihop med Hallowen men det verkar som vi svenskar har svårt att förstå det. Jätte fint på Stellas grav, skickar ett ljus till henne via cyberymden.

2012-11-04 @ 08:33:44
Postat av: Cassandra

fattar inte att svenskar fortfarande inte har fattat att halloween firas helgen innan alla helgon, just för att inte blanda i hop det.. tycker inte dessa två passar i hop allas som du skriver..

2012-11-04 @ 11:27:26
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att några håller med=)

2012-11-04 @ 15:54:35
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0