Måndag.

Hej!
Helgen över, och jag är helt slut:) En fullspäckad men trevlig helg!
På fredagen var jag lite känslig och gråtig. Först grät jag när dom hittat nio-åriga Anna i livet, och senare grät jag när jag stod i Ebbas rum med henne i famnen. Hon pekade på sin tavla som hon fick i dop-present, och jag berättade för henne att det föreställde mamma, pappa, Ebba och......
*GRÅÅÅÅT*
Försöker att inte visa mig ledsen framför Ebba, men det bara kom över mig..

På kvällen gick vi snabbt igenom en lam kulturnatt, innan vi åkte hem och hade fredagsmys istället.
Bästa!

Lördag bestod som vanligt att fika på stan. På kvällen kom ett par vänner över på lite mat och babbel. Blev lite spel som vi tjejer vann överlägset. Såklart;)

Söndag och fars dag.
Tårta, mat, efterrätt, mer tårta..
Det blev mycket flängande för Ebba, så Christoffer åkte själv till Stella på kvällen.
Man kan fira fars dag på olika sätt..

Måndag är här, och brist på energi. Har fortfarande inte gjort mig iordning, men måste få tummen ur, innan Ebb vaknar.
Usch, sega måndag.
Orkar inte ens gå till öppna förskolan..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad roligt, Emilia ligger precis likadant, med rumpan upp i vädret :-)

2012-11-12 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0