Onsdag.

Trevligt dygn med en natt med mycket kiss, bajs och snor lite överallt!
Jag sov inte ett dugg bättre inatt. Typiskt. Och Ebb sov oroligt hon också. Plus att hon det fick bli byte av sängkläder i hennes säng då blöjan läckt igenom.. Händer väldigt sällan, men sjukt jobbigt när det väl händer!
Hon somnade iallafall om gott efter blöj-pyamas-lakan-byten.

Imorse efter att ha suttit på pottan utan resultat, kommer hon in till mig, sätter sig på huk, och lägger två kablar på mattan, varefter hon smäller av ett stolt leende och applåderar åt sig själv.
Trodde aldrig jag skulle komma till den punkten då bajs är charmigt, men tadaa!

Nu skulle jag vart på pysselkväll med föräldrarna från babyrytmiken, men då vi inte har någon barnvakt som är van att lägga Ebb, så fick någon av oss offra sig..
och Christoffer offrar inte hockeymatcher i onödan;)
Trist, då det var så kul förra året vi jag var på pysslet!

Nu försöker jag få en övertrött korv att sova. Samtidigt som jag har mat på spisen och håller tummarna för att jag ska få se Bonde söker fru i lugn och ro;)
br>Tidigare idag:


Kommentarer
Postat av: Nina

Jasså det var därför du inte kom. Dumma hockey...
Det var väldigt trevligt nu också och vid mat. Ingen smörgåstårta som jag försökte lura i er :) utan buffé med potatis, kyckling, lax och goa grejer!
Mitt pyssel var dock mest trassel!

2012-11-22 @ 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0