Tisdag.

Mätt och go efter en stark wasabi-kycklinggryta, och en varm skön dusch!

Igår blev jag så jäkla glad när jag kunde hämta ut mitt stooora paket på posten! En av Ebbas julklappar.
Efter att ha beställt en stor Fat Boy till ett väldigt bra pris, så blev jag lite misstänksam. Jag hade redan betala när jag började googla på företaget. Hittade massa inlägg där folk skrev att det var ett fejk-företag, och att dom inte fått varan..
Så jag var övertygad om att jag blivit blåst, och det förstärktes av att jag inte hittade något nummer till företaget.
Så förlåt Infurn för misstankarna!
MEN, jag vågar nog inte beställa därifrån igen;)

Nu är det teve-mys innan sängen.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0