Tisdag.

Hemma efter en sväng på mvc. Inget spännande, bara dags för cellprovet.
Brukar inte oroa mig för saker i onödan, men av någon anledning får jag lite ont i magen av att tänka på resultatet och vad det kan visa.
Men kan inte gå och grubbla på det, vi får se när svaret kommer.

Christoffer och Ebb har varit och besiktat bilen, och nu är dom på rytmiken.
Jag passade på att dansa runt med dammsugaren, då det inte går särskilt bra med Korvis som är galet rädd för den:)
Dammtrasan och skurmoppen fick också rastas, och maten är förberedd.
Ikväll blir det några timmars jobb för oss båda, sående får hänga med mormor.

En grej.
I-landsproblem, men ändå.
Huuur svårt är det att ställa ihop sina skor i skohyllan??
Vavava???


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det verkar vara vansinnigt ansträngande.. Har samma "problem" här hemma!

2012-11-13 @ 18:00:44
URL: http://SweetAngie.blogg.se
Postat av: Nina

Men Jenny, har du inte packat upp alla ullaredskassar än?

2012-11-13 @ 19:58:54
Postat av: Jenny

Haha jo, det är min älskade man som hade sina jobbkläder i påsen, och parkerade den i hallen..;)

2012-11-14 @ 08:31:55
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0