Tog tag i mig själv.

Tog tag i mig själv och gick till lekplatsen med Ebb. Traskade runt i kvarteret och hade det mysigt!
Sen blev det en sväng till maxi och fyllde på förådet.

Nu kämpar jag för att hålla Ebba vaken.
Så. Jäkla. Svårt.
Hon är van vid att sova två gånger/dag, men nu när hon orkar vara vaken fler timmar, så blir den sista sovstunden så sent. Plus att hon bara kommer få sova en gång på dagis när hon börjar i januari.
Men från 17-ich så är hon trött, grinig och gnällig!
Men hon vänjer sig väll snart hoppas jag=)

Snart slutar C jobbet, men det blir bara hej-hej då, då det är hockey ikväll.
Imorgon är det tisdag , och då måste vi seriöst hitta en hyreslägenhet. Byggebo hade inget som föll oss(mig) i smaken, så nu kollar vi med dom andra!
Men innan har vi lite annat att styra med. Får se om vi hinner med rytmiken.

Nej, nu ska jag underhålla mitt Kid.
Sötaste ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0