Torsdag!

Galet vad snabbt den här dagen gick då! Skönt, annars brukar dom gå ganska segt när jag måste låta C sova..
Bad och bus i simhallen med två av Ebbas polare och tillhörande mammor. Lite lunch, sen in till stan där vi drack och åt oss ännu mättare på Lifes all provsmakning. Fick med mig tre påsar Raw food-godis, och inbillar mig att jag ska bli hälsosam som bara den! Eller åtminstone äta någon chokladkaka mindre i veckan;)
Väldig gott var det iallafall, så det kan gå!

Därefter mötte jag upp Linda för en fika och skvaller. Trevligt trevligt!
Även bokat in oss på IKOs Ladys Night om drygt en månad:)

Vips så var jag hemma igen, C drog på hockey och Ebb däckade tidigt.
Jag har i tagit mysbrallorna och ska fixa lite käk.
Hamburgare med bröd.
À la Prydh.

Looks like hundgodis, but was really really good. And nyttigt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0