Torsdag.

Uppe med tuppen och Vakna med the Voice(thank god!).
Cyklade iväg till babyrytmiken där det var fullt ös på kidsen.
I eftermiddags har jag haft bebismys gånger två med Jasmines nya godingar!
Svårt att inte bli sugen på syskon!
Promenix till kyrkogården där jag insåg att jag verkligen behöver fixa iordning. Får bli imorgon på något sätt. Får försöka tima en av Ebbas sovstunder så löser det sig nog!
Nu har Korvis somnat och jag ska inte spisen för att fixa lite pannkakor innan Hollywoodfruarna drar igång!



Det sötaste jag sett på länge:


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så gulligt! Men det gör samtidigt så ont att se det jag gick miste om...

2012-09-04 @ 22:04:37
Postat av: Jenny

Förstår det=(

2012-09-04 @ 22:10:00
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0