Andas ut..

Efter att ha utfört mina årliga borsta tändernahysteriskt3ggrochsköljmedmunvattenminstlikamångaggrinnanduanvänder tandtrådensupernoga-ritual innan så traskade jag iväg mot helvetet: Tandläkaren.

Uuusch..
Tandläkaren toppar lätt min mest-otäcka-och-obehagligaste-stället-lista.
Och det känndes ju inte bättre av att jag inte varit på över 2 år=O
Nu är det  iaf gjort, och som tur var så verkar mitt imunförsvar hålla i sig, och jag håller fortfarade nollan!
Skönt.
Nu slipper jag väll förhoppningsvis gå dit på ytterligare 2 år.

Avklarat sista omvårdnadsprovet idag och det känns ju skönt. Har bara ett kvar på hela terminen, och det är underbart! Tror jag har lyckats hålla huvudet över vattnet  alla ämnen den här terminen också:)

Skulle haft glöggkväll på jobbet på fredag, men nu var jag taskig och dissade, hänger på Glenn och hans jobb på julbord ist! Trevligt trevligt=) Iofs så tycker jag ju i princip bara om köttbullarna, men so what som Pink hade sagt!
Jag får väll sitta med mitt berg av köttbullar, och eventuellt en prinskorv.

Nu borde jag skriva min shit om nån psykisk störning så maggan blir nöjd!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh fasen påminn mig inte om tandläkaren..har inte varit där på 5 år...fasen. Man har ju inte råd...och så är det läskigt rent undersökningsmässigt också.. :(

Skönt att dina bissar var fina =)

2008-12-09 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0