Bra helg!

Var en trevlig kväll igår hos Ella. Blev bjudna på en inte alls giftig välkomstdrink, god mat och smarrig efterrätt!
Trevligt trevligt=)

Idag har jag inte fått mkt gjort(som vanligt). Känner mig trött och allmänt le:P Känner inte alls för att tatag i demensprovet, och tycker att vi lika gärna kan ta jullov redan imorgon. Känns som att det ändå kvittar vad man gör nu, lärarna har nog ändå redan bestämmt sig, iaf för min del.

Imorgon ska jag och fia till kalmar, och det ska iaf bli kul! Köpa mammas julklapp iaf som jag känner mig väldigt nöjd med:) Förhoppningsvis hittar jag dom resterande 6 klapparna också!
Det löser sig väll!

Nu ska jag gå och tortera Christoffer lite mer för att han sprutade vatten på mig när jag låg och sov!!


(Jag ÄLSKAR den här bilden:)


Herrå!

Kommentarer
Postat av: Marie

det är du ensam om!!!!! :P

2008-12-14 @ 23:16:12
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: cissi

Trevligt värre med julmys.. =)

2008-12-15 @ 09:38:37
Postat av: Ella

Du älskar den bara för att du framstår som perfekt..vilket du förvisso är.

Jag ser inte riktigt kry ut

2008-12-15 @ 12:28:21
Postat av: Marie

Var var du i dag då fröken Prydh!? ;)

2008-12-15 @ 17:56:08
Postat av: Jenny

Haha perfekt?! Tänkte snarare att alla verkar va så inne i sina egna samtal:)

2008-12-15 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0