Embarrassing.

Efter att ha suttit och stört mig en stund på facebook(och lite andra ställen också för den delen), så måste jag bara få ur mig det här:
NI ÄR PINSAMMA!!
Men "ni" så menar jag alla ni som lägegr ut "modellbilder", och har just "modellbilder", och "Studio" eller liknande.
Man kallar sig inte modell bara för att man blivit tagen på kort i en studio. Felfelfel!!
Om jag skulle gå till nån fotograf och betala för bilderna, då skulle jag aldrig få för mig att lägga ut den med rubriken "foto session" eller så.
Nej nej.
Jag skäms för er!

Så.

Nu behöver jag verkligen plugga till det dumma omvårdnads provet imorgon.

Hej då på er töntar!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jag undrar om du tänker på samma person som jag? är man verkligen modell behöver man nog inte framhäva det genom att döpa sina album till modellbilder liksom..

2008-12-08 @ 17:58:37
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag skrattar fortfarande gått att det våran kära inte så vackra klasskamrat kläckte ur sig förra veckan.. Hahaha dom bilderna skulle jag INTE vilja se... :P



Plugga plugga plugga min hjärna har strejk just nu... den är nog igång snart igen..

2008-12-08 @ 19:38:06
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Snowflake

tönt kan du va själv.loser!

2008-12-08 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0