Kalender:

11/12: Leka med Sarahoe.
12/12: Klippa mig!! Finally!! Plus julbord på hotell Ett med stoffes jobb.

13/12: Kalas:D Med mariella(jag är så fyndig:D) och co. Trevligt trevligt=)

15/12: Kalmar och försöka hitta sista(läs alla) julklapparna med fia.
18/12: Sista provet för terminen!!

19/12: JULLOV:)
22/12: Glögg och julklappsutdelning med brudarna
24/12: Julafton som spenderas hos Stoffes föräldrar med släkt.
25/12: Juldagen, som blir våran julafton hemma hos mamma o pappa med systeryster och milla! Plus fest såklart!

En stor grej är att jag den här julen inte jobbar! Har velat fram och tillbaka, men nej, den här julen ska jag bara ta det lugnt och skööönt..=)

nog ta tag i städningen nu..?
Nää de får vänta tills Glenn kommer hem och hjälper mig..:)

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Älsk..

Kommer hem väldigt sent så de e nog bättre du börjar med städningen ;-)

2008-12-10 @ 15:45:30
Postat av: sara

men hallå, jag vill gå ut i helgen, kan inte jag få följa med på erat kalas? jag kan sitta i ett hörn och inte säga så mkt.

2008-12-10 @ 19:53:44
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/
Postat av: Marie (främre delen av MARIElla)

Fyndiga lilla fröken där då. Tyckte du att du fick bra respons på ditt arbete om ätstörningar?? Jag menar M.T SOV(!!!!) under praktist taget hela psykologin. ;)

2008-12-10 @ 20:54:27
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0